2014年6月15日 星期日

記得我愛你Remember I Love You


從太陽照在鋼琴上的反射光裡
我穿透了空間
看到我親手栽種整理出的花園--家園
再往大樓外一瞬間的景象看
我知道
我的家--這個環境的四周
在提醒我
時光會過去
但記憶和愛
是永存地


 
Reflected light from the sun shine in on the piano
I penetrated the space
See my garden planted sorted out - home
Beyond the moment of the scene outside the building to see
I know
My home - surrounded by the environment
Remind me
Time will pass
But memories and love
Is forever...