2014年1月17日 星期五

母親是我心中的城堡






今夜我戰兢的祈禱著
因為親愛的母親微恙
今夜我悄悄的翻開記憶
想起小時候
母親生病住院
我夜晚向著西方的月娘祈禱
希望自己減壽
母親平安歸來

今夜我特地將母親心中最愛的城堡形象--
寺廟
找出來成為永恆的記憶
好讓母親心裡更踏實
因為
我知道我的主
是博愛的
祂會垂聽我的苦處
完成人們的盼望

因為聖經上說
你們祈求就必求見
阿們


Mother is Castle of of my heart

Tonight I pray trembles
Because dear mother minor ailments
Tonight I quietly opened the memory
Think of a child
Mother hospitalized
I pray at night toward the West Bright
Want their Life Lost
Mother's safe return

Tonight I specially love the mother hearts castle image -
Temple
Looking out into the eternal memory
So mother and my heart at ease
Because
I know my Lord
A fraternity
He will hear my grievances
People look forward to the completion of

Because the Bible says
You pray he will ask to see
Amen