2013年11月8日 星期五

夢幻人生

當我無助時
我總是走到神的面前
傾聽神要跟我對話些什麼
這快五十年的歲月裡
我所得的也就神保守中的這一切了
轉身看看過去越來越模糊的那些人事物
再清晰看著目前和未來的路
神一次一次地都為我細數
深怕我跌倒
我警醒著
即便
我可能會因為自己的意思而偏離了神給我預備的道路
但那加給我的力量便是我倚靠的肩膀
感恩神把我需要的人事物
安排在我的人生每個階段裡
讓我
平安喜樂
也願將這份恩賜
透過禱告
將它
送到需要的人事物裡
阿們
 
Dream Life

When I was helpless
I always went to the presence of God
Listen to what God conversation with me

This fast five decades years
I have obtained will of God in all this conservative
Turned to look past those things become increasingly blurred
And then clear the road watching the current and future
God time and again both for my breakdown
Afraid I might fall

I wake up with
Even if
I might because of their meaning and deviated from the path of God to prepare me
But that gives me strength is my trust in the shoulder
Thanksgiving God put people and things I need
Arrangements for each stage in my life where
Let me
Peace and Joy

This gift is also willing to
Through prayer
It
Things to people in need in

Amen