2013年11月28日 星期四

把你交給我

主啊 我再次的呼求祢
祢慈愛的手 在我受洗時便緊緊的把我抓牢了
祢要我靠著那加給我無比的信心盼望和愛活出屬於自己有意義的生命
如今我也正感受著你給我那無私的生命力量而勇往前進著
你說:造物主將一個男人的其中一根肋骨取下為他造一個伴侶
是啊我這次的旅途中就看到了鴿子在我腳旁邊突然上演求偶舞
而楓呢 快樂在大自然中唱歌 倒影著屬於他們的七彩的夢
所以  凡人的我們就抓住心中的那一片微光
好好享受當下老天給我們的各樣福氣和考驗吧
竭盡地
為無數迷惘於情字路上的姊妹弟兄們
禱告  奉主耶穌的名 阿們
josie
 
Handed you over to me

Lord ah Thee I cry again
Thy loving hand when I was baptized he clutched me tightly

You want me to him who gives me confidence to look forward to and love to live a meaningful life of their own
Now I have a positive feeling that you gave me the strength and selfless life bravely move forward

You say: God in which a man's rib removed for him a companion
Ah this is my journey to see the pigeons next to my feet suddenly staged a courtship dance

The maple nature sing it happy reflection of the colorful dreams belong to them

So we grabbed the hearts of mortals that a glimmer
Enjoy every moment God gives us blessings and test it

To do
Lost in the word love for countless road brothers and sisters
Pray in the name of the Lord Jesus Amen