2013年11月13日 星期三

作自己

這張照片是我第一瞬間就拍到的景象
也是當下
神給我的訊息
我驚奇能將遠方的基隆嶼看清楚
因為
太陽光實在太強了
"沒錯,這就是你看到的...不要懷疑."我試著告訴我自己.

Make your own
This photo is my first moment to shoot the scene
Also present
God gave me a message
I was surprised to be able to see distant Keelung Islet
Because
Sunlight is too strong
"Yes, this is what you see ... Do not doubt." I try to tell myself.